השרה אורית סטרוק: "אקדם מהלכים בדרך האהבה"

אסתי פלד No Comments on השרה אורית סטרוק: "אקדם מהלכים בדרך האהבה"

השרה אורית סטרוק ב"מהדורה המרכזית": יש משל של חז"ל על ואהבת לרעך כמוך שכמו שיד אחת לא פוגעת באחותה, גם אנחנו לא נפגע זה בזה. כולנו בסוף אחים, תראו את הבחור עם הקסדה בהפגנה שנמס כששמע את השיר שלום עליכם שהתנגן ב"קול חי".ההסיטואציה שנוצרה, מרד האליטות שיש אזרחים ששווים יותר וכאלו שפחות. כאלו שמחזיקים את כל המדינה כי יש להם את המעמד הכלכלי או יכולת תפקוד חברתית"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת המשימות הלאומיות, אורית סטרוק לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני אמביוולנטית כלפי ההפגנה. מצד אחד יצאו כ-100,000 איש למקום אחד, ועוד אלפים ברחבי הארץ. מצד שני לא היינו צריכים שום הפגנה כדי לעשות מה שהבטחנו. הסיטואציה שנוצרה, מרד האליטות שיש אזרחים ששווים יותר וכאלו שפחות. כאלו שמחזיקים את כל המדינה כי יש להם את המעמד הכלכלי או יכולת תפקוד חברתית".

"אני צריכה לומר שלמרות שיש צדק שהרפורמה לא הוסברה כראוי אנחנו מדברים על זה שנים ארוכות וכל ההסברים ניתנו. לא שיערנו את מכונת התעמולה ואת תקציבי העתק, לא חלמנו שהצד השני ילכו כל כך רחוק ושתישרף המדינה. אנחנו במצבים כאלו יצאנו מחינו ובכינו, אבל לא עשינו דברים כאלו. יש את המשל של חז"ל על ואהבת לרעך כמוך שכמו שיד אחת לא פוגעת באחותה, גם אנחנו לא נפגע זה בזה. כולנו בסוף אחים, תראו את הבחור עם הקסדה בהפגנה שנמס כששמע את השיר שלום עליכם שהתנגן ב'קול חי"

השרה סיכמה את הראיון בלקח האישי שקיבלה מהקידוש ה' של תושבי בני ברק: "אחרי הקיטוב אנחנו צריכים להיות אחים. אנחנו צריכים לחשוב על האחרים שהעולם הערכי שלהם שונה משלנו. אנחנו צריכים ללכת בעקבות תושבי בני ברק שהלכו בכיוון של אהבה. אני כשרה אקדם את הדברים בדרך הזאת, למרות הדורסנות כלפינו"

האזינו:

 



0 תגובות